Sjukling

Idag är man hemma och är sjuk :( Började må illa redan igår förmiddag men sen släppte det.. Kom tillbaka på eftermiddagen och höll i sig hela kvällen så jag gick och la mig samtidigt som Novalie, vid 21 tiden. Hatar att må illa! Mådde även illa imorse när jag vaknade. Dessutom känns det som jag har haft feber, tempen visade ingenting, men jag frös och var kallsvettig. Vart yrslig när jag gick.. Vettetusan vad det är för fel! :(

Känns inte okej att vara sjukskriven redan nu så skulle jag känna mig bättre under dagen så åker jag in, oavsett om det bara blir någon timme. Men som det känns nu lär jag inte ska bli nå bättre.. Suck! Det är faktiskt sjukt tråkigt att vara hemma när man har kommit in i rutinen att jobba. Oavsett om man känner sig dålig så blir jag så rastlös! Bara för att tiden går så sakta.. Men jag lär tvungen ut med vovven fast blir en kort promenad bara. Sedan hem och lägga mig i soffan och slumra till lite, tror jag. Känns som huvudvärk börjar smyga sig på också! Vad roligt för mig.

Snart är det helg igen också! Vart TUSAN tog denna vecka vägen?! Känns som det var måndag igår. Det är helt sjukt. Kim skulle tydligen på poker kväll imorgon och själv ska man ju ordna tacomys med Marina :) Självklart ska lilla hjärtat mitt få vara med också. Kommer säkert bli jätte mysigt :) OM jag har blivit frisk dvs. *Håller tummar & tår*

Och vart tusan är snön?! Det är slutet av November och det är 7 grader varmt!! Inte okej.. Jag vill ju ha massvis med snö till jul för vad är en jul utan snö?! Det är ju självklart, bara för att man sett fram emot denna vinter så kommer det ingen. Jag vill ju ut och leka i snön med gumman, göra snögubbar och bygga snölyktor :) Och självklart åka massa pulka!! Fy vad roligt :) Nä, nu får den ta och dyka upp tycker jag.

Nu lär jag låta hunden kissa av sig lite så jag får sova lite sen. Ha en jätte bra dag!
Puss ♥






Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback