Mysstart på helgen ♥

Då börjar denna härliga fredag gå mot sitt slut. Har jobbat idag, åkte hem och handlade lite. Marina kom och mötte upp mig vid affären :) Ikväll har vi ätit god tacos och myst framför Idol. :) Novalie och Marina låg och gosade i soffan, så söta så! Har precis fått henne i säng, körde en fuling idag och la henne sent i hopp om att jag ska få sovmorgon imorgon ;) Kim är ju borta i helgen också så då får man försöka få sovmorgon på bästa sätt ;) Men skulle inte förvåna mig om hon slår upp sina blå tidigt imorgon bitti ändå. Men får jag sova till 7.30 är jag nöjd!

Jag mår lite bättre nu i alla fall. Förutom att jag har en förjävla tandvärk :( Kul månad att besöka tandläkaren, när det är julhandling och allt. Nä, fy fan! Men men, får se när jag tar mig dit, haha. Borde inte få betala för att laga en tand som jag varit dit med..ja, hundra gånger känns det som. Snart får dom dra ut skiten! :p

Tror jag ska hoppa in i duschen snart och sedan gå och lägga mig. Gubben är ju på poker kväll ikväll han :) Hoppas han spelar skiten ur de andra ;)

Ha en jätte bra helg!

åh, jag är så lycklig så lycklig!
jag älskar min dotter mest utav allt och det finns så mycket kärlek att ge
att det räcker och blir över... jag älskar min sambo/fästman så sjukt mycket..
och ännu mer kärlek kommer jag att få ge!! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback