Helg!

Ja nu har jag tagit helg :) Gav bort mina 2 sista pass på Daisys till Sophie, underbara hon som tog dom!! :) Jobbade då sista passet idag bara. Nu ska jag njuta av denna lediga helg då jag börjar jobba hela veckor från och med på måndag. Pirrigt.. Men det kommer nog gå super bra..

Igår var jag och Sandra ned på stan och letade fars dag present. Hittade en också! :) Längtar lite tills på söndag så vi kan ha en mys dag hela familjen. Fast älsklingen jobbar natt hela helgen men han får sova ut på söndag så han är pigg och orkar mysa :D Jag lär leta på Bingolottorna som verkar ha kommit bort?? Fattar inte vart dom är. Har vi ens fått några? Nu blir jag osäker. Kim kunde ju inte spela förra söndagen då han inte hittade på dom. Lär ringa och kolla med dom utifall dom inte skickat ut till oss. Det kanske inte blir nå spela denna söndag heller isåfall :( Jaja!

Nu är jag ganska trött så ska strax krypa ned bredvid min lillpruppa och sova lite. Hon vaknar ju varje natt nu igen så vi får se när hon vaknar denna gång. Hon vaknade 03.30 inatt och efter att ha försökt få henne att somna om i ca 1,5 timme så gav jag upp. Vi somnade igen vid 8 imorse och sov i 2,5 timme så det var välbehövligt. Jag hade bara hunnit sova i 3,5 timme innan hon slog upp sina blå.. Lika bra att gå och sova nu så man hinner få, förhoppningsvis, 3 timmars sömn inatt.

Ha en jätte bra helg ♥

- i'm gonna leave all the bad things behind and look forward


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback