Första dagen på nya jobbet! :)

Yes, då har jag avklarat min första dag på nya jobbet :) Det gick bra! Fick utbildning idag och det innebär att jag satt och lyssnade på andra, hur dom sa och gjorde osv. Jag har ju jobbat där förr så jag vet lite hur det funkar. Dock inte om själva produkten men överlag om jobbet och säljsamtal osv. Jaja, det blir nog skit bra det där!

Jag har längtat hem till min lilltjej idag med. Jag vet att jag knappt kommer se röken av henne längre :( Det kommer bli ungefär 2 timmar om dagen bara. Och kanske en liten sväng på morgonen också om jag har tur. Man kommer väl in i det här också men efter att ha varit med henne, nästan varje dag, i snart 1,5 års tid så känns det fruktansvärt konstigt och jobbigt. Att varken kunna lämna eller hämta på dagis gör ont i mitt hjärta, att hämta henne är ju det bästa som finns! :) Någon gång kan jag säkert göra det. Men inte nu på ett tag..

Ikväll blir det bara mys med mitt stor♥ och kanske en film? Det blir i alla fall säng för mig senast 22.30 eftersom jag ska upp klockan 6 imorgon bitti(!) Jag ber till gud att Novalie vill börja sova hela nätter nu annars kommer man vara skapligt död på morgonen. Är livrädd att jag ska sova över alarmklockan, det har hänt ett x antal gånger att jag inte hört Kims alarm och då låter det helvete alltså. Men det är dom nätter som man inte fått sovit alls, typ. Förhoppningsvis hjälper Kim till lite extra nu när det är första arbetsveckan för mig :) Man vill ju vara klar i knoppen när man ska lära sig allt så det blir rätt :)

Jaja, det var väl allt för ikväll! Gubben har lagat en gryta, gött luktar det! Ska bli intressant att smaka på den.
Nu lär man ju se till att ha matlåda med sig varje dag också :) Så man inte springer och handlar mackor jämt som man gjorde förr i tiden när man jobbade där, haha. Sov gott!

Puss ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback