Dags att uppdatera?!

Ja, som ni märkt går det ju (ofta) en stund mellan inläggen. Men bättre att man uppdaterar lite mer sällan än att skriva varje dag om något helt ointressant :)

Idag har det varit en fullspäckad dag, vill jag lova. Började dagen med att åka till Uppsala och hämta hem våran nya pärla :) Älskar bilen! Snacka om skillnad mot för rishögen vi hade. Nu åker man lite lyxigare ;) Efter det käkade vi på Subway och drog sedan vidare mot Valbo. In på Ikea, köpte lite säkerhetsspärrar och sådär eftersom lillan börjat öppnat skåpen hela tiden nu. Så det behövdes! :) Efter Ikea letade jag leggings, helst jeans leggings men hann inte titta så himla noga. Hittade ett par på Vila men då ringde Kim och sa att jag lära komma ut. Novalie var uttråkad och lite hungrig så då åkte vi tillbaka till Sandviken igen.. Men lika snabbt så drog vi tillbaka till Valbo :P Lillan fick vara hos sin mormor så länge.. Köpte ett par leggings för 179:- som får duga tills vidare. Vi handlade även lite mat inför kvällen eftersom vi firar vår 2 års dag idag :)

Drack lite cider men jag gillar inte alls att dricka alkohol på vardagarna så jag tog bara någon klunk. Efter ett tag frågade Kim mig om jag inte skulle dricka upp och jag sa nej gång på gång. Tillslut sa jag "Vad har du lagt i det här glaset egentligen?" så kikade jag och då låg förlovningsringen där i :) Mysigt va?! Hihi.. Tänk om jag druckit upp allt och svalt den? Inte lika mysigt, hahah. Men nu hände ju inte det som tur var ;)

Nu ska jag snart kasta omkull mig i sängen och sova lite.. Är helt slut!! Mätt och belåten efter en suverän dag och kväll. Hoppas ni haft en fin dag med :)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback