Trött

Ja, idag är jag så trött. Vaknade med huvudvärk och har haft det hela dagen. Dock så gick det över nu på kvällningen. Nu har jag nyss tagit en dusch och ska kika på Big Brother och sedan sova! Skönt :)
Lillan har sovit sedan 19 tiden ungefär. Hon sov 1 timme på hela dagen idag! Hon kan inte alls komma till ro i vagnen som hon kunde förr. Verkligen svårt att få henne att somna i den..

Jag började dagen med att ta en promenad till mamma, tog en liten omväg också i hopp om att lillhjärtat skulle somna men utan resultat. Hon vart vaken ett par timmar längre än vanligt men vad gör det? :) Satt i löshår på Johanna och sedan tog vi en fika. Vart på stan en liten stund innan jag gick hem till mamma igen och väntade på att Kim skulle sluta. Bror och brorson var också där :) Novis tycker det är SÅ roligt att leka med Neo.. Så mysigt att se så glad hon blir :)

Funderar på öppna förskolan på fredag, om jag har tid dvs. Usch, ibland är det skönt att ha mycket att göra men när hela 7 dagar blir uppbokade och man knappt är hemma blir det nästan lite drygt istället :P
Så tråkigt att jag missade babyfikat hemma hos Cicki också, får ta en sån här hemma någon dag..

Nej, nu blir det snart lite tv tittande och sedan sussa. Ska knäppa lite nya kort också, blir väl några i helgen antar jag :) Ha det bra!

Puss.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback