Skit väder

Inge roligt att vakna upp så är det världens snöoväder. Såg dock ut att vara lite snöblandat regn så förhoppningsvis smälter snön bort som låg på backen innan :) Ser fram emot i veckan, då blir det strålande sol och plusgrader. Hoppas smhi har rätt bara :)

Igår möblerade vi om lite, tills rusten är klar. Novalies säng står inne hos oss och databordet i hennes rum. Det vart bra :) Skönt att ha henne inne hos oss istället. Men som sagt så är det bara tillfälligt. Vi skulle ha fått rust i mitten av mars men som vanligt skjuter dom fram det hela tiden! Dom har hållt på så sedan vi flyttade hit. Vi har väntat på rusten sen i Oktober och inget har hänt än. Massa skit snack från deras sida..
Eller ja, vi fick ju hallen och vardagsrummet men det är mycket kvar! Så tråkigt när man inte kan göra i ordning i hennes rum, det är ju liksom ingen idé att göra det innan..

Jaja.. Idag måste det handlas hem lite. Tur man får barnbidrag (igen) ;) Allt är typ slut nu. Sista barnmatsburken gick åt igår, sista vällingen gick åt igår kväll och vi har inget att laga mat på heller. Jo, en halv blodpudding bit. :P Så idag lär det handlas hem så vi klarar oss fram till löning.. Jag vill ju gärna färga håret med men känner inte att det är värt att lägga 400 kr på färg just nu, väntar ett tag till och så får vi se om jag kan göra det när löning/FP har kommit :)

Jag är så sugen på att börja gå på öppna förskolan igen, var ett tag sen nu. Ville gå idag men visste att jag inte skulle orka så tidigt efter den här natten.. Men det går ju att gå i veckorna också så ska nog göra det :) Men denna helg är det fullt upp, likså veckan och helgen därpå. Oj oj, mycket att göra!!
Kim fyller år på måndag så ska köpa en present till honom.. Hans familj kommer också så tänkte baka något. Sen på tisdag ska jag iväg på ett möte.. Och så ska jag försöka hitta lägenhet.. Ja, mycket som står på schemat!! Tur Marina kommer hit på måndag och hjälper mig baka lite :) ♥

Vad ska ni göra i helgen?
Puss.

Postat av: Cicki

Löning? Har du fått jobb? :)

2011-03-18 @ 11:39:32
Postat av: Anonym

va skönt att ni kan hålla sams även fast ni ska gå skilda vägar, det är det inte många som lyckas med nuförtiden. det gör ni riktigt bra! :)

2011-03-18 @ 12:19:14
Postat av: A

Cicki, nej? :) Jag får ju FP=föräldrarpenning och Kim får lön.

2011-03-18 @ 14:44:04
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback