Förkyld

Igår kväll, efter styrkepasset som för övrigt var det värsta/hårdaste jag varit på, så fick jag en sån huvudvärk och vart alldeles täppt i näsan. Likaså imorse. Dessutom har liten blivit jätte förkyld :( Snoret rinner och det rinner från ögonen, stackars liten. Hennes första förkylning! Första gången hon är sjuk över huvudtaget om man inte räknar med när tänderna kom och efter sprutan. Hoppas hon blir bra snart!

Idag har jag inte alls gjort mycket. Var ut en kort sväng, fram och tillbaka till Coop bara. Var meningen att jag skulle träna idag också men eftersom jag känt mig halv krasslig hela dagen så hoppade jag över det. Tror jag hade hoppat det ändå eftersom det vart ett sånt hårt pass igår så jag har blåmärken på knäna och ont i kroppen.. Har nyss bakat lite i alla fall. På en timme hann jag med att baka pepparkaks muffins och mockarutor! :) Funderar på att baka vaniljbullar imorgon. Får se vad det blir! :)

Jag har inte hunnit lagt ut klädpaketen på tradera än, att allt ska vara så jäkla jobbigt att göra :P Tänkte om det var någon som väntade på det. Men imorgon ska jag fixa det! :)

Nej, nu blir det snart Big Brother. Hoppas ni haft en bra dag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback