En välbehövlig ensam kväll

Godkväll på er :) Här är det redan kväller för liten, hon somnade redan vid 19 istället för 20. Hon var så trött så hon fick sova. Grejen är ju bara den att hon brukar alltid vakna mitt i natten och vara pigg när hon somnar runt sju. Därför hon alltid får lägga sig kl 20.00 istället. Får hoppas att hon inte gör det inatt :)
Igår natt/natten till idag var härlig. Jag somnade sent och såg inte fram emot morgondagen för jag skulle ju troligtvis vara jätte trött. Men jag fick sova hela natten igenom! :) Det har hänt några gånger men hon har ju vaknat många nätter nu och varit lite ledsen. Jag kände mig utvilad 06.30 imorse när det var dags att gå upp :) Det är skönt!

Tog en tidig morgon promenad med Emma, vi gick strax efter 09.00 och det vart lite över en timmes promenad :) Även fast jag är grymt förkyld så känner jag att jag måste röra på mig på något sätt, har ätit så sjukt mycket skit nu när jag varit hemma och varit sjuk. Vet inte om jag ska ha min vecka snart, att det kanske är därför, för herregud vilket sötsug jag haft! :) Inte lika illa nu dock.. Hoppas att jag är frisk på tisdag så jag får gå på styrkepasset då!

Imorgon ska jag sussa hos mamma min, spela bingolotto där och så. Då slipper jag göra det ensam för gubben ska jobba natt imorgon också. Men jag kan säga att det är lite skönt att få vara HELT ensam nu när lillan somnade så pass tidigt. Har en hel kväll för mig själv och den ska jag ta vara på! :) Ska nog ta en varm dusch snart också.. Men varje gång jag skriver i bloggen att hon sover osv så vaknar hon strax efter så *PEPPAR PEPPAR*

Jag längtar till Marina & Magnus inflyttningsfest med kändis tema :) Jag hade svårt att bestämma mig för vem jag skulle vara eftersom jag tycker det är så svårt att klä ut sig till en vanlig kändis! Men nu har jag bestämt mig, efter många om och men, så blir det Kate Von D för mig. Det blir ganska enkelt för mig att likna henne med tanke på att båda är mörkhåriga och jag har inga problem att måla mig som henne :) Det blir kul att rita tatueringar i ansiktet och sådär, det får Kim hjälpa mig med :) Det enda jag behöver köpa är ett linne eller någon svart skjorta kanske. Tänkte ha ett par höga klackar och mina leggings som är lite glansiga, eller dom var i alla fall ;) Och kanske försöka hitta ett skärp som man kan ha hänga lite på höften, en kedja eller med nitar eller så.. Kommer nog bli grymt! :)

Jag köpte ju ett par blåa cirkel linser för jag trodde jag skulle vara en känd seriefigur, Alice i Underlandet. Så blåa cirkel linser men dom tänker jag ha ändå :) Cirkel linser är ett par linser som gör att man får dockögon, dom blir mycket större. Just för att själva färgen på linserna går ända ut på vitan på ögonen :) Skit snygga är dom! Man ska toppa med lösögonfransar så blir det perfekt! :) Jag har en hög med lösögonfransar så det är ju bra :) Linserna kan användas i 1 månad bara, synd. Jag har aldrig satt i ett par linser förut så jag har fått läst lite instruktioner och kollat på videos och sådär. Verkar inte så svårt :) Kul!!

Ja men det var väl allt för idag då. Hoppas ni haft och fortsätter att ha en jätte bra kväll och helg!
Puss.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback