Underbar dag :)

Hej på er!
Lever ni i sommarhettan? Idag har det varit lite för varmt för mig, rättare sagt ca 40 grader i solen. PUH!
Det var lite jobbigt där ett tag.

Tog cykeln runt lunch tid ner till mamma. Hela familjen samlad! Satt på hennes uteplats, barnen lekte och det vart bad premiär för lillan i poolen :) Hon gillade det inte alls, faktiskt. Vart lite rädd där! Men Neo levde om så mycket där i så det kan vara därför. Vi får blåsa upp våran lillpool här hemma istället :) Vi åt grillad kyckling med potatissallad till lunch och glass till efterrätt! Himla gott och det var ju så mysigt när allihopa var samlad också..

Novalie tycker om Neo så himla mycket och hon blir alltid lika glad när dom träffas :) Goungarna!
Vart där i några timmar och cyklade sedan hem igen. Skönt att cykla när det är varmt, det fläktar så underbart :)
Dock blir det ju jobbigare med eftersvettningarna, haha. Särskilt när man ska in på affären och samtidigt bära på en unge som börjar bli tung!! :P Men men.. Det får gå det också!

Det blir väl rätt lugnt i helgen. Vart en spontan utgång i onsdag med lite folk, lärde känna nya människor och det var ju bara helt underbart. Tråkigt dock att dansgolvet inte har öppet på onsdagar men jag hade jätte kul ändå :)
Det ska absolut göras om, tycker jag :D

Funderar på att kasta mig i säng snart också, börjar bli sent. Novis somnade jätte sent idag, har varit i stort sett omöjlig att få att somna. Men tillslut gick det och då var klockan 23. 4 timmar senare än vad hon egentligen ska vara när hon ska sussa. Det händer ju inte alls ofta så det gjorde inte så mycket, hon var så glad och mysig så!

Nä, nu ska jag strax släcka ner här hemma. Hoppas ni får en jätte bra helg!
Puss ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback