Så var denna helg slut

Nu var det söndag igen fast inge Bingolotto och inge BB live. Herregud, vad ska man nu sysselsätta sig med ;) Blir nog Baksmällan 2 ikväll när lillan har somnat. Hon sov visst middag lite länge/sent idag så hon blir väl vaken till en 20-21 tiden skulle jag tro.. Själv är jag sugen på att gå till affären och köpa hem något gott till filmen. Blir väl så tillslut antar jag ;)

Pappa var hit en sväng nu på eftermiddagen, trevlans. Åkte även förbi mammsen en sväng och hämtade hem cykeln tidigare idag, lika bra det. Många ggr man tänkt att man ska ta cykeln till affären men då har den ju stått hos henne istället :) Så det var på tiden!!

Imorgon ska jag och mamma in till Gävle en sväng på eftermiddagen.. Innan det blir det väl lugnt :) Barnbidrag imorgon, det behövs! Lär fylla upp lillans mat/snack förråd lite, börjar sina där nu :)

Igår var ju svärfar m. familj hit också. Mycket trevligt! Novalie fick ännu mer presenter så nu har hon så det räcker och blir över ;) Nu blir det ju bara sjukt stökigt här hemma istället, haha. Längtar tills hon kommer vara på sitt rum och leka istället, hehe.. Men dit dröjer det!

Nä, hade nog inget vettigt att skriva idag.. Sorry ;)

Postat av: Anonym

Varför kom hon inte leka på sitt rum nu då ?

2011-06-19 @ 19:21:35
Postat av: A

Kan kan hon väl men det vill hon inte. Hon leker hellre i v-rummet när vi är med.

2011-06-20 @ 12:31:53
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback