4 års kalas

Godkväll på er :) Hoppas ni haft en jätte bra midsommar helg! Det har jag haft :) Igår var jag till G-Hammarby och parken där. Först fest hos Robin & Tina, inte nå mycket folk man kände där inte. Men å andra sidan har jag inte hängt i Hammarby särskilt mycket heller ;) Men det var trevligt! Var dit med Marina & Therese, det är också alltid lika skoj. :) Så det vart en lyckad kväll. Ja, om man bortser från att jag tar på mig mina beiga Matsumoto skor på ett ställe där det är lerigt och blött. Vad hände då? Jo, jag klev snett (för andra gången i dessa monster klackar) och ramlade omkull. Haha! Den där jävla Cissi har ju skadeglädje så jag fick ju någon att skratta åt min olycka ;)
Som tur var så hade jag ett par andra skor med mig (dock vita så dom vart ju inte så vita efteråt) så jag bytte till dom istället.. Man är ju grym på det här med att välja rätt skor till rätt tillfälle!

Jag kom hem typ 02.40 inatt, åt lite rester av det vi grillade på kvällen innan jag drog iväg. Somnade väl runt 03 tiden och fick kliva upp 07.. DÅLIGT TRÖTT man var. Somnade om med Novis på förmiddagen och vi sov, otroligt nog, i 3 timmar! Så länge har hon nog aldrig sovit på förmiddagen. Men skönt för mig :) Efter lunch var det dags att åka på min brorsons 4 års kalas. Vart där en stund, åkte hem och sa hejdå till älsklingen som dragit iväg på en veckas semester med hunden. Pratade med han nyss och han var ju lite besviken på fisket där uppe, vart väl inte riktigt som han tänkt sig. Så har jag tur får jag hem han lite tidigare ;)

Imorgon ska vi till Gävle och skaffa nytt pass. Ska bara lyckas hitta mitt gamla först, om jag nu gör det. Får leta lite.. Det blir en sväng på stan medans man ändå är där. Inte varje dag man är i Gävle ju! Ja, bortsett från att jag åkte in och fyllde läppen där då men det var ju sent på kvällen. Dessutom vill man ju inte strosa omkring när det ser ut som man nyss fått en karatesmäll, haha..

Nä, det var väl allt för nu.. PUSS ♥
Ps. Fick kramas med Micke Syd (från Gyllene Tider) igår också. ;)

Postat av: Tuva

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-13 @ 07:44:10
URL: http://djurförsäkring.net

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback