Värme=fyfan

Alltså, denna natt har ju varit en plåga! Är det 18 grader ute har vi 25 inomhus, jag dör snart. INGEN här hemma kunde sova inatt.. Jag somnade ca 19.30 med Novalie och vaknade runt 00 tiden. Efter det var det ju bara omöjligt att somna om.. Vi tog hunden & barnet och gick på en promenad, mitt i natten, bara för att vi skulle bli lite svalare. Öppnade sovrumsfönstrerna och hoppades på att det skulle komma in lite kall luft! Och det gjorde det, som tur var. Men dock så blir det ju lika varmt efter en stund igen, fast vi sov med fönstret öppet..

Nä, det här går ju inte. Vi lär köpa hem någon fläkt eller så, en ac kanske skulle sitta fint. Synd att dom är så dyr bara :S Men en takfläkt i sovrummet skulle vara värd varenda krona, bara man får sova liksom :S
Novalie var ju jätte varm hon med, stackarn.. Men vi somnade tillslut, även fast det vart sent. Kommer inte ihåg vad klockan var men säkert närmare 03 snåret. Tur vi hade sovit en stund innan i alla fall!

Jag har nyss varit ut med hunden så Kim fick sova vidare :) Det började regna lite då, kände jag. SKÖNT!
Men säger man sådär så kommer det väl regna i hundra år.. Jag hade shorts på mig för första gången på typ 3 år, då försvinner solen :P Här har man stått och smörjt in sig med brun utan sol kräm för att man ska slippa blända folk efter vägen.. Nu ser man väl inte skymten av solen så då kom krämen väl till användning istället då ;)

Idag, vid 14 tiden, åker vi in till Gävle. Det är dags att plågas lite mer, en sista gång på (vad jag hoppas) BRA länge :) Sista sprutan nu, vet inte hur mycket det var kvar i den heller men säkert inte så mycket. Ber till gud att jag inte blir lika svälld igen fast det får man väl räkna med.

Imorgon ska jag & mamma stå på loppis ovanpå gallerian i Sandviken, på garageparkeringen. Kom dit vetja! :)
Har en hel del som jag ska sälja. Har inte ens märkt skiten än :( Lär sätta mig med det ikväll.. Vi lär även hitta ett "loppisbord", funderar på 2 st campingbord ifrån Jula. 129:-/st var inte så farligt. Dom var ju så små dock...

Hoppas ni får en fin helg i regnvädret ;) Puss mina fina vänner ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback