Seg dag

Idag har det varit en riktigt seg dag, faktiskt. Vart en lång promenad igår kväll och innan jag skulle lägga mig kände jag av lite huvudvärk. Men imorse när jag vaknade var det ännu värre! Fy fan, vad dåligt jag har mått :( Världens migrän anfall så Kim fick komma hem ifrån jobbet runt 10.30 för jag orkade inte ens gå ut med hunden. Kunde knappt resa mig ifrån soffan.. Somnade med lillan en kort stund innan Kim kom hem och vi sov väl till en 12.30 tror jag.. Hade fortfarande ont när jag vaknade.. Mådde illa också! Men typiskt migrän. Det var längesedan jag hade det sist men kanske lika bra att köpa hem nå tabletter så man kan ta när det händer..

Kände mig i alla fall bättre på eftermiddagen så Kim åkte tillbaka och jobbade i ett par timmar då :) Så han kom hem på kvällningen. Novis somnade rätt sent idag, var väl 20.45 kanske. Men det är bra, då sover hon skönt! :)
Hon har varit på så bra humör idag, så jävla underbar unge!! Skrattar och pratar, leker osv. Så himla söt när hon sitter på golvet och leker med sina leksaker och pratar på (inte för att man fattar något) och ibland har man jordens längsta konversation med henne också, haha. Hon säger "ATAAAAAA" när hon ropar på någon, det gäller ALLA. Och hon förstår ju mycket, lätt att lära henne nu för hon tar efter minsta lilla :) Hon springer runt och knackar på allt, haha. När hon dansar så har hon börjat svänga på höfterna nu också, armarna upp i luften samtidigt. Så himla charmig!! :) Ja det är mycket hon gör som får oss att skratta högt och man blir så varm i hjärtat.. Ett litet charmtroll, det är hon sannerligen!!

På söndag kommer pappa hit också. Om vädret tillåter så blir det lite grillning på eftermiddagen.. Men som det ser ut nu lär det väl inte bli något grillväder. Man kan ju bara hoppas på att det vänder :) Hoppas alla får en jätte fin helg..


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback