Loppis

♥♥♥♥♥♥♥Hej såhär på kvällskvisten :) Hoppas allt är fint med er!
Idag har jag suttit på en loppis HELA dagen. Från 9 imorse till 15 i eftermiddags. Jävla skit saker! Sålde för 125:- och av dom köpte mamma ett par mjukisbyxor av mig för 25:- Helt värdelöst. Jag hade SÅ mycket fina barnkläder men inte ett enda plagg lyckades jag få iväg. Det drygaste är ju att släpa hem allt igen... Men det var alldeles för lite folk där och mest äldre. Det är ju Ockelbo marknad så alla är väl där, antar jag.. Vi slapp ju åtminstone regnet :P

Vi var ju in till Gävle igår också. Kan tro att vissa är nyfikna på hur det gick. Jag har knölar i läppen sen jag sprutade in filler förra gången. Och det var pga att jag var så himla spänd.. Jag har ju masserat på läppen, som hon sa åt mig att göra, men tydligen hade jag tagit i såååå löst så det inte ens räknades :P Hon visade hur man skulle göra och fy fan, det gjorde ont! Men hon sa också att jag inte kommer se den riktiga effekten förens knölarna är borta eftersom fillern ligger som klumpar och inte utspritt. Därav kunde hon inte spruta in något igår! Fick lite botox (för att höja upp läppen) istället och ska tillbaka den 17e igen. Då måste jag ha fått ut knölarna annars får jag vänta ytterligare..

MEN, kan säga att tjejen som gör det är grymt bra. Är så himla glad att jag gick till henne istället för Bellisma. Hon är underbar :) Tar allt försiktigt och är väldigt noga. Dessutom leg. sjuksköterska också så hon vet vad hon håller på med. Jag är himla nöjd med henne, kommer aldrig gå någon annanstans :) Hon öppnar ju även på kvällar för att bl.a vi ska kunna fixa oss. Även fast det egentligen är stängt.. Allt för att vi ska bli klar tills vi åker till Turkiet :)

Jaja, nog om det. Jag har nyss lagt lillan, tog väl 40 minuter innan hon somnade. Men det går ju bra att ligga där med henne så länge hon är lugnt, det blir jobbigare när hon grinar och bara ska upp hela tiden. Men hon låg och tittade och sådär, tillslut så hade hon bara somnat :)

Kim har åkt iväg till Storvik på fest han, jag hade lust att följa med nu på kvällningen men det var kanske bra att man stannade hemma istället :) Jag är så himla trött och dricker man alkohol på det blir man ju ännu tröttare. Så han får klara sig utan mig ;) Haha! Dom har säkert jätte kul..

Jaja, jag ska väl sätta mig och låtsas vara dektektiv på Flashback nu jag ;) Ha en jätte bra söndag.
Puss ♥


♥♥♥ Jag ÄLSKAR dig min lilla prinsessa ♥♥♥



Postat av: Linda

Det är väl en inhyrd som kommer till Belissima också? Danielle från Gävle, om jag inte är helt ute och cyklar? :S

2011-07-03 @ 06:48:21
URL: http://buslinda.blogspot.com
Postat av: A

Förut var det så men Danielle har öppnat eget och det var flera år sedan hon var på Bellisima. Nu är det någon läkare, som jag hört inte ska vara bra alls.

2011-07-03 @ 08:46:29
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: Linda

Ok..tror hon hade eget då också..men det var som sagt flera år sedan. När jag var på karisma på hyttgatan.. Är det hos henne du går hos eller?

2011-07-04 @ 08:44:40
URL: http://Bu
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

vad söt hon är!

jo jag hoppas självklart att förlora alla gravidkilona. men jag har hört (och märkt på mig) att höfterna blir något större när man är gravid och de brukar inte gå tillbaka? kjolen sitter högt upp och var som sagt snortajt redan innan. så jag undrar om jag kommer få på den igen. men det får man väll se :p

2011-07-05 @ 10:07:14
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: emma

Hej :) allt bra?

2011-07-05 @ 19:16:57
URL: http://emmahs.webblogg.se/
Postat av: emma

Hej :) allt bra?

2011-07-05 @ 19:18:09
URL: http://emmahs.webblogg.se/
Postat av: A

Linda, ja det är henne jag går hos :) Hon nämnde att hon varit på Bellisima för många år sedan.

2011-07-05 @ 19:25:40
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback