30 års fest

Hej och hå i värmen! Fy vilka varma dagar det varit nu.. Ja, jag klagar på värmen ibland ;) Men ikväll vankas det 30års fest, det ska bli skoj. Dock kommer både jag och Kim ta det lugnt då vi ska åka till Furuvik imorgon fm :)
Det lät som att Kim skulle vara nykter så han kunde köra bil men om han väljer att dricka någon öl så promenerar vi bara till och från festen. Novis ska vara hos sin mormor och morfar är även där. Hunden ska vara hos min bror och brorson :) Jag kan bara säga; Vilken TUR man har som har så fina och underbara människor runt omkring sig som ställer upp och hjälper till. Det är guld värt och jag älskar er ♥

Men Kim vill ju promt *stava* hämta hem hunden inatt av någon anledning så ska vi göra det får han nog gå själv och göra det för då blir det en jäkla lång promenad och det betyder att vi lär gå tidigare ifrån festen. Jaja, i-landsproblemet idag! Han får bestämma själv :)

Men nä, nu blir det strax grillat här hemma. Sedan ska man kasta sig i duschen och göra sig klar :)
Ha en fin helg!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback