3 veckor kvar

God morgon :) Här hemma är man uppe med tuppen varje dag! Förutom igår, då fick jag sovmorgon ända till kl 11.00! Min man kan vara snäll ibland han ;) Idag får han sova lite längre!

Jag har ganska nyligen varit ute på en morgonpromenad med lillsnuttan och vovven, skönt :) Vart frukost när vi kom hem och nu sitter jag här en sväng medans Novalie springer omkring och varvar dans med lek. Härliga unge! ♥
Ni ska se när hon dansar.. Hennes mormor har nämligen lärt henne att ha upp armarna i luften samtidigt som hon står där och guppar upp och ned, det ser sååå roligt ut. :) Men hur söt får man bli liksom?! Ska filma det när jag får tillfälle så ska ni få se ett klipp med hennes dancemoves..

Nu är det 3 veckor kvar till Turkiet resan, separationsångesten från dotra börjar smyga sig fram. Tänker på det varje dag! Att jag ska vara ifrån henne en hel vecka! Det känns... ja, inte vet jag. Sjukt jobbigt! Jag förstår inte hur jag ska klara mig utan henne.. Samtidigt så känns det ju underbart att få en hel veckas semester så det är väldigt blandade känslor. Har läst lite att hon kan te.x vara arg på mig när jag kommer hem igen. Vända sig bort ifrån mig eller ty sig åt pappan mycket mer osv. Jag hoppas inte det, då kommer jag bli ledsen :( Får se hur det blir..

Jag & mamma ska i alla fall in och växla pengar snart, får se om det blir idag? Just nu tjänar man över 200kr på att växla in, om nu det inte hunnit ändrats. Hoppas inte :) Jag har inte fått ihop alla pengar som jag ska ha med mig ännu så jag ska bara växla in en del. Det är ju tur att det blir en löning innan man åker dock kommer nog Kim få riktigt dåligt denna månad eftersom han haft semester nu. Jag får ju ut det vanliga jag, jävla skit FP. Det är ju ingenting, räcker väl till typ 3 räkningar sen är mitt slut. Nä, nu vill jag ha ett jobb!

Jaha, mer då.. Vi var ju till Furuvik i söndags :) Mycket mysig dag! Kom dit till runt 11 tiden och åkte hem efter 16 någon gång. Det vart ju ett riktigt oväder där ett tag, mycket åska och SPÖ regn. Som tur var skulle vi precis äta då men fasiken, hela jäkla Furuviks befolkningen trängde sig ju in på restaurangen. Det vart lite trångt där ett tag ;) Men det gick över rätt snabbt. När vi ätit klart så var det nästan soligt igen :)

Imorgon är det onsdag, då får jag veta hur mycket jag sålt för på loppisen i Örta. Spännande! Förhoppningsvis har jag fått bort det mesta, då ska jag fylla på lite igen. Dom pengarna kommer nog gå rätt ner i semesterkassan, skulle jag tro. Hinner ju fylla på 2 ggr till innan vi ska åka så jag kanske får ihop en slant där med ;)

Ne, ska ladda upp någon bild här från Furuvik och från midsommar sedan ska jag busa med dotra!
Här kommer en bildbomb!


Furuvik:

Postat av: Maria

Hej, kollar in på din blogg då och då men´nu var de ett tag sen... Såg i ett tidigare inlägg att du försökt sälja barnkläder på loppis men inte fått så mycket sålt :( Vad e de för storlek på kläderna? Behöver uppgradera lilltjejens garderob men hon e bara 3½ månad än... Din tös e ju över året, så du har kanske bara större strl :D

2011-07-12 @ 22:45:50
Postat av: Emma L

tänker du se ut sådär i håret ;)

2011-07-13 @ 16:34:19
Postat av: A

Maria, jag säljer kläder i stl 68/74 så det är ju lite stort för din tös ännu :)

2011-07-16 @ 10:14:46
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback