Tröttsamt

Idag är jag på riktigt dåligt humör. Jag känner bara att jag har fått nog av att fråga vissa människor om dom vill följa med på saker eller göra vissa grejer med mig så får man kanske som ett svar. Sen går det ett tag så gör dom exakt samma sak fast med någon annan? Som att man har suttit och väntat hur länge som helst på ett jäkla svar så får man se på omvägar att, ja tydligen så ville dom göra den saken fast inte med mig då. Vad är det jag har gjort? Jag fattar verkligen inte det? Det passar att höra av sig när man vill ha någonting eller när man vill veta någonting, aldrig annars. Aja, besviken blir man ju..

Så därför kan ju ni som KÄNNER mig, och inte ni som INTE känner mig privat, lämna en kommentar om vad jag har gjort för fel? Var anonym om ni känner för det men ärlighet varar ju längst och då kan man ju stå för vem man är också.. Bring it to me ;)

Postat av: angelica

jag tycker inte du gjort något fel,däremot hon..men hon som förlorar en sån fin person som dig<3

2011-01-20 @ 10:58:19
URL: http://davinekevinelias.blogg.se/
Postat av: E l i n

Av det du skriver så tycker jag väl inte att det är du som gör fel. Snarare dom som du får sitta och vänta på hela tiden. Om dom inte vill göra saker med dig, kan dom ju säga det på en gång så dom får det ur världen. Så slipper du sitta och vänta på dem och du kan planera annat istället :) Men vissa människor funkar ju tyvärr inte så, haha.

2011-01-20 @ 11:39:15
URL: http://milvisdotter.blogg.se/
Postat av: Elin L

hoppas att det inte var åt mig för att jag tackade nej till nellyfesten, för jag ska inte gå med någon annan heller :) svårt med barnvakt nu när marcus inte är hemma :( Kram på dig.

2011-01-20 @ 12:20:23
Postat av: Charlotte

tråkigt när det blir sådär... hoppas det blir skärpning... <3<3

2011-01-20 @ 14:49:24
URL: http://angelsoflove.blogg.se/
Postat av: Angelica

Elin, det var absolut inte riktat mot dig :)

2011-01-20 @ 15:17:26
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: elin l

åh vad bra :)

2011-01-20 @ 15:27:54

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback