Sjuk

Fy fan vad dåligt jag mår! Det var ett tag sedan jag var sjuk men såhär dåligt har jag inte mått på väldigt länge! Vet inte alls vad det är för skit jag har åkt på. Började med att jag kände mig konstig igår vid lunch, började sedan må jätte illa! Har inte ätit något annat än frukost igår vid 10 tiden, får inte i mig något och är inte ett dugg hungrig. Somnade runt 16 igår eftermiddag, Kim väckte mig kl 19 och som jag frös! Låg med handduk efter en dusch innan jag somnade, ett dun täcke och ytterligare ett tjockt täcke. Gruvade mig för att kliva upp ur sängen men efter ca 1 timme kom jag upp i alla fall. Satt uppe med lillan och Kim ett tag, gick och la mig vid 22 tror jag. Och nu, klockan 04.00, vaknar jag med en dundrande huvudvärk istället! Säkert sovit för mycket.. Känns ungefär som jag legat under solen och bränt mig överallt.. :(

Jag har inte spytt eller så, trodde först att det kanske var vinterkräksjukan eftersom många har det. Men det har inte varit långt ifrån heller! Feber, huvudvärk och magsmärtor...? Har inte den blekaste om vad det är för något.. Har tagit den sista alvedonen nu, får hoppas att det hjälper mot huvudet. Har inte ont i magen nu *peppar peppar* men mår lite illa ändå.. Man känner ju inte direkt att det finns tid att vara sjuk när man har barn. Vettetusan hur jag ska orka mig igenom den här dagen om jag inte blir bättre...

Ne, jag får väl prova gå och lägga mig igen och se om jag kan sova en liten stund till i alla fall..
Ha en bra dag!

Postat av: Marina

Usch gumman, lät inte alls bra!

Krya på dig så får vi hoppas att du är bättre snart!

<3

2011-01-27 @ 07:37:25
Postat av: Caroline

Jag mår ungefär likadant. Fryser ända in i benmärgen, ont och tung i skallen, illamående, super trött och öm i skinnet. Jag trodde det berodde på att jag sovit dåligt sista tiden men det kanske är nåt skit som går nu? Krya på dig! KRam

2011-01-27 @ 11:53:00
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback