Myskväll ♥

Idag har det inte blivit mycket gjort, mest tagit det lugnt. Vart ju en omställning när Novalie vaknade redan 6 imorse, det är man ju inte van med! :P Hon somnade igen runt 9 och sov 2 timmar! Dom timmarna sov jag också med henne. Sen sov hon igen efter lunch i 2 timmar. Hon har varit riktigt trött nu på eftermiddagen så hon somnade för kvällen 18.40 ungefär, gick inte att hålla henne vaken längre. Så antingen sover hon tills tidigt imorgon bitti igen eller så vaknar hon under kvällen och blir vaken till tolv snåret. Får se :)

För mig & Kim blir det en myskväll, det har jag saknat! Jag älskar den mannen så fruktansvärt mycket, det finns saker som hänt som gjort att jag uppskattar han ännu mer än vad jag gjort. Det har ju varit lite knakigt men jag tror inte det är något ovanligt när man blir första gångs föräldrar, faktiskt. Men det tog 7 månader innan man hade riktig tid för varandra igen, tragiskt men så är det. Jag ångrar inte att jag gett Novalie all min tid och kärlek, inte ett dugg. Ångrar bara att jag inte hade tid och ork att ge Kim den kärlek han behövde också. Men nu så, nu ska jag ge BÅDA mina älsklingar så mycket kärlek jag bara kan! Jag har i alla fall lärt mig att man inte ska ta någon för given. Men nu blommar kärleken för fullt igen och det gör mig SÅ himla lycklig! Han och Novalie är mitt allt, mitt liv och jag vill att det alltid ska vara så ♥

Ja, det var ett litet inlägg om mitt privatliv också. Haha ;) Ville bara dela med mig lite..


Postat av: linda

Härligt att höra Angelica! Det största av allt är kärleken :) både till "man" och barn :)

2011-01-18 @ 21:16:31
URL: http://metrobloggen.se/buslinda

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback