Jäkla hår

Fy, vad irriterande löshåret börjar bli. Tappar ju slinga efter slinga, tur man har några extra ligger. Kim får sätta i dom i veckan ;) Han var ju så duktig på det, hehe. Fast det blir väl att han drar ner persiennerna igen så ingen ser honom hålla på. Haha, sötnöten min!!
Novalie sover, försökte sova med henne men det gick inte. Är sjukt trött men har liksom ingen ro i kroppen för att sova på dagarna längre. Var lika igår, bara ligger och tänker på alla "måsten" som ska göras och som man kan passa på att göra medans liten sover. Som nu, då passar det bra med en dusch så slipper jag ta med henne in och böka eftersom hon duschade i förrgår. Ja men så får det bli!
Himlen är klarblå och jag är så sugen på att ta en promenad! Ser ut som att en liten gnutta sol kikar fram också. Jag tänker i alla fall gå till Coop och posta brevet så får vi se om det är väglag att gå en extra runda :) Allt är ju bättre än ingenting! Får nog köpa ett par broddar ändå, även fast det inte är långt kvar på vintern. Eller? ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback