Hmm..

Jag blir lite nojig över att det inte går att boka bion på nätet. Vissa säger att en del filmer måste man ringa in eller åka dit och boka, tänk om det är så med denna? Tänkte på att det är premiär imorgon och vi inte har bokat, isåfall är ju chansen ganska liten att vi kommer få några platser. Kommer bli lite lätt irriterad om det är så att dom inte informerar på hemsidan att man måste åka dit eller ringa när det går att boka alla andra filmer via nätet. Nu har man ju väntat på att få se den här filmen sen i November plus att vi behöver våran egen tid och det skulle ju vara så himla mysigt att gå på bio tillsammans, det har vi aldrig gjort.

Jaja, man får ju se till att planera in någonting annat om det nu skulle bli så. Det kostar ju en hel del att gå på bio så då får man väl gå ut och äta istället :) Bara vi får våran kväll tillsammans, ensamma, så blir jag nöjd! :) Det visar sig vad vi hittar på om nu inte filmen går att åka på imorgon.

Jag och liten har nyss tagit ett bad, tänkte att jag skulle göra det nu innan jag ska lägga henne. Hon brukar somna så skönt efter att man duschat eller badat :) Jag har haft sprängande huvudvärk, lite migrän var det nog. Som tur var har det värsta gått över men det ligger där och gnyr fortfarande. Jag hade mycket problem med migrän förut, hade det varje fredag. Det var hemskt! Som tur var har jag sluppit det på väldigt länge nu, har knappt ont i huvudet längre. Men när jag väl får det så gör det ju jätte ont istället.. Jaja! :)

Vi var iväg och handlade lite nu när barnbidraget har kommit. Kan ju säga att pengarna räcker ju inte till någonting alls, tog slut nästan på en gång trots att vi nästan bara handlade på erbjudanden. Men lillans välling, gröt och blöjor var ju nästan helt slut så bara det kostar ju en del. Men nu klarar vi oss med mat och så tills löning i alla fall, dit är det ju inte långt som tur är :)

Imorgon bitti åker Kim och fiskar. Fattar inte, när han väl är ledig och får sova ut då kliver han upp lika tidigt som när han ska till jobbet för att åka och fiska? :P Konstigt.. Jag var sugen att gå på öppna förskolan imorgon men har lite annat att göra. Ska ned på stan och möta Marina, ska till Komvux och prata om distans utbildning som jag funderar på att börja på. Sedan ska jag till Biblioteket och låna en bok på engelska då jag ska göra en bokrecension för att få betyg. Ja, sen är det ju bara hem och duscha och göra sig fin tills kvällningen när det är min & Kims kväll (tjat, tjat) ;)

Ne, nu ska jag lägga liten! Kanske man somnar själv också..
Godnatt!

Postat av: Marina

Va drygt de här med bokningen :/

Jag har inte heller någon aning om hur det funkar. Men finns de ingen annan film ni vill se istället då? :)



2011-01-20 @ 22:23:44
URL: http://marinaisabell.blogg.se/
Postat av: Sara

ett tips på gröt är att göra egen.. de gjorde vi.. havregryn är billigt åsså köper man sånt där svart hårdbröd "blodbröd" o krossar o blandar i för extra järn! skitbilligt :)

2011-01-20 @ 22:54:51
URL: http://blondstar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback