Helt slut!

Ja, ikväll är jag helt slut som människa! Vi klev upp tidigt, jag och lillan. Första natten hon sov rakt igenom, vart chockad imorse när jag såg att nappflaskan stod framme med vatten i. Tänkte, "gav inte jag henne välling inatt?" haha :) SKÖNT! Hon vaknade väl ungefär 7.30 och sen var hon JÄTTE trött runt 8.30 igen så vi la oss i sängen och sov en stund till efter frukosten :) När vi vaknat till liv igen så gav jag henne lite lunch för då var det hög tid för en promenad. Men hujedamig, det vart inte bara en promenad.. Det vart en SJUKT lång promenad. Gick ifrån Vallhov (där vi bor, i utkanten av Sandviken) till Sandvik. Kim jobbade och hade mitt bankomatkort och jag var tvungen att ha det. Och då kan jag säga att Sandvik ligger i andra utkanten av Sandviken :p Så man kan väl säga att jag gick rakt igenom skiten med lite omvägar. Tog mig ungefär 2 timmar innan jag var hemma hos mamma, då var jag slut! Stannade där i 1,5 timme kanske sen var det dags att GÅ hem igen också. Hemvägen är alltid jobbigast, speciellt när det känts som man inte gjort annat än gått hela dagen. Men jag tog en rask promenad hem, tog väl kanske 20 minuter! Duktigt det :)

Nu på kvällningen har jag och lillan ätit gröt :) Jag var så hungrig och var tvungen att äta något som mättar! Vart alldeles lagomt mätt, hade säkert kunnat äta lite till to.m men man ska ju sluta när man är lagomt mätt ;) Havregrynsgröt åt jag, sån där som är lite nyttigare. Vet inte vad den heter :p Har slarvat med maten idag, vart en sen frukost för mig. Var hungrig innan jag gick ut och gick så efter 2 timmars promenad darrade man bra! Köpte en sallad inne på Enen, var pasta i den men kände att jag inte orkade bry mig just då. Behövde bara få mat i mig! :) Men det har varit en skön dag ändå, man känner sig fräsch nu när man rört sig så mycket. Jag och Novalie tog ett bad tillsammans också och nu sover lillan :)

I helgen jobbar Kim, som vanligt! :( Vad ska man roa sig med då då? Jag ska i alla fall köpa hem en chokladbit ;) Inge läsk dock! Den kan jag nog hålla mig ifrån.. Och laga någon god mat, har potatisgratäng i frysen. Men vad ska man göra till det då, tro? Fläskfilé är så uttjatat här hemma, haha. Någon idé?


Postat av: Marina

Imorgon ska i allafall vi umgås :))

Ska bli väldigt trevligt, för nu va de ett tag sen!

Sen måste jag även säga va duktig du är som är ute o går så ofta som du gör nuförtiden :) Tummen upp!



PUSS

2011-01-13 @ 23:28:28
Postat av: M

Jag längtar också tills jag får sova hela natten woohoo :D

2011-01-14 @ 11:16:49

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback