Gamla vällingen

Nu har jag köpt majs vällingen igen och ska ge den ett par dagar. Efter bara en flaska märker man redan skillnad, hon fick mer aptit direkt efter att hon ätit den. Inge spya heller men det får vi se hur det blir i natt eftersom det varit på nätterna hon spytt. Jag tror inte det kommer bli så nu men det visar sig..

Dock vägrar hon ju sova nu istället, hon blir galen när man försöker söva henne. Kim ligger med henne i sängen nu och ger lite ersättning, får se om hon somnar efter det :)
Själv har jag så äckligt ont i min axel som jag haft nu i säkert 2 månader.. Vet inte vad det beror på men det är inte roligt alls :( Kanske borde gå och kolla upp den, passa på medans man har frikort på hälsocentralen :P Man har ju varit stammis där förr med urinvägsinfektioner en gång i månaden, typ..

Vi har varit i Valbo en sväng idag, vart en tripp in på Ikea för att köpa lite nödvändigheter. Jag var in på H&M men hittade ingenting till mig själv men som vanligt hittar man ju hundra saker på barnavd. Älskar deras barnkläder! Hittade en jätte fin vårjacka till Novalie men ska vänta med att köpa den ett tag...
Sen vart det bara lite mat handling. Super bra erbjudande på Willys på Pampers och Libero, 3 pkt för typ 200 kr någonting, men då var ALLT slut! Helt galet. Inte ett enda blöjpaket som passar Novalie fanns det. Inte så konstigt heller när man skulle ha sparat över 100kr på att köpa det. Men men! :)

Ne, nu ska jag göra annat innan det blir sängen!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback