Föräldrarfritt - årets skämt?

Det vart en till promenad, fast en väldigt kort en :) Men skönt var det. Nu är jag bra trött så ska sussa tidigt ikväll. Mina 2 hjärtan har sovit sedan 19 men känner jag Novalie rätt så vaknar hon nog när som helst och kommer vara vaken ett par timmar. HOPPAS, att hon inte gör det. Men jag tänker fortsätta lägga henne i tid på kvällarna oavsett om hon vaknar eller inte, det ger med sig tillslut!

Har nyss kollat på programet Föräldrarfritt som jag läst mycket om i Aftonbladet. Och ja, vad kan man säga? 9 åringar som försöker vara "vuxna" med låtsas cigg, små pojkar som ser fram i mot att få dansa sexigt med tjejerna? Och sen kan man ju undra vad dom har för föräldrar som vill ha sina barn i ett sånt program? Varför ska man försöka få barn att vara vuxna? Dom ska väl för tusan få vara barn tills det är dags att lära sig vara vuxen vilket jag anser är alldeles för tidigt i 9 års ålder. Ja, men det är min åsikt det. Vrickat program!

Funderar på om jag ska spela lite Sims innan jag somnar men man vet ju med sig att om man väl börjar spela så slutar man ju inte förens flera timmar senare :p Tiden går så fort!
Nu började även en film på 5an som jag har sett (utan att överdriva) sisådär 100 gånger. Jag kan den utantill! När jag bodde hos mamma så slog jag igång den varje natt jag drömde mardrömmar, vilket hände ganska ofta. Men jag tröttnar aldrig på den, lika bra varje gång man ser den ;) "Blondiner har roligast", heter den.

Jaja, nä.. Nu ska jag göra annat! Puss.



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback