Fått mycket gjort

Idag var det ju inte meningen att jag skulle till öppna förskolan men det vart så ändå! :) Vaknade kl 9 och kände att jag mådde ju fina fisken så varför skulle jag sitta hemma då för? Synd bara att inte Emma kunde följa med men jag gick dit, missade babysången, men träffade Elin & Linda där :) Mycket trevligt! Vart en stund där i alla fall.. Novis fick träffa Majken och Alex också :) Det var mysigt!!

Gick dock vilse i Björksätra (inne bland hyreshusen på Blodriskan för er som känner till BJ) och hur lyckas man med det? Jag lyckas med allt. Har faktiskt aldrig knatat omkring där förr och har aldrig gått till Smassens heller för den delen. Vart en LÅNG promenad för att ta sig dit! :) Sedan gick jag hem mot Vallhov igen, mötte Emma så tog vi en promenad med. Köpte hämtmat från Thai vagnen utanför Coop (BLÄ!!) och gick hem och åt mitt första mål på 2,5 dag. Fick inte i mig mycket alls, var en stor del av att jag tyckte att det smakade skit. Haha! Och nu ikväll lagade Kim i ordning biff med strips. Det var gott! Men vart mätt ganska snabbt. På ett sätt kanske den här "sjukdomen" var bra om den krympte min magsäck lite ;) Eller så är jag bara försiktig med maten eftersom jag trots allt inte ätit på ett tag..

Nåja.. Lillan sover nu och stora älsklingen sitter och "ritar" på sig själv. Jag sitter här framför datorn och frossar bland alla kläder på nätet men köper ingenting, faktiskt! Tittar bara ;)
Har lagt ut en massa på tradera idag, hoppas man får det sålt så saker och ting slipper ligga och skräpa här hemma. Andra har ju alltid nytta av våra grejer som ligger och skräpar!

Hoppas ni får en fin helg!!


Novalie & Majken håller hand :)


Man måste utforska sina nya vänner!


Postat av: Mamma

Åh dom är såååå söta <3

2011-01-28 @ 22:57:07
Postat av: Linda

Fina bilder på fina tjejer! Det blir farligt när de kommer upp i tonåren, då får vi och göra :)

2011-01-29 @ 07:21:42
URL: http://metrobloggen.se/buslinda
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

vilken mysig blogg du har =)

här kommer jag kika in fler gånger

2011-01-29 @ 12:04:01
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Angelica

Tack Melissa!



Linda, ja det får vi verkligen! Blä, haha.

2011-01-29 @ 15:11:30
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback