Titt-ut leken

Idag började jag med en promenad strax efter lunch, vart en långis med Emma :) Var först till apoteket med henne och sedan gick vi till Sandvikenhus så jag, äntligen, kunde välja tapeter till sovrummet och skåpluckor till köket :) Hoppas dom börjar med rusten snart nu då så det blir klart någon gång, känns som vi väntat i evigheter. Men jag tror Kim får ringa imorgon och kolla hur det blir för de sa i början av februari.

Och något annat skoj är att Novalie leker titt-ut leken själv :) Alltså, hon sätter upp te.x en filt framför ansiktet och sedan drar ner den. Hon tycker det är super roligt och så söt hon är! Det händer saker hela tiden med henne, herregud vad dom små utvecklas fort. Jag är stolt över henne, tycker hon är så himla duktig. Lär sig saker väldigt snabbt! :) Står inte på förens hon är uppe och springer omkring här hemma..

I natt ska hon få sova i sin säng, förhoppningsvis hela natten. Nu hann jag inte ge henne välling innan hon somnade så får hoppas att hon vaknar runt tolv och vill ha välling, då sover hon nog hela natten sen :) Hon är ju så duktig som somnar tidigt och vaknar en bra tid på morgon, helt underbart. Hoppas det håller i sig! Det kom av sig självt också, inget jag behövde kämpa med. ♥

Imorgon förmiddag ska jag träffa Marina sen blir det eventuellt en tripp till Valbo med Johanna. Hon behövde hitta något att ha på sig på lördag :) Själv fyndade jag på Gina igår, var inga rea plagg jag köpte, riktiga kap ändå. 3 plagg för under 500 kr så jag är riktigt nöjd. Jag behövde verkligen ha lite nytt eftersom jag börjar gå ned i vikt och jag tycker att det mesta börjar bli för stort. Jag vart så glad när jag kunde köpa medium igen!! Kändes som jag ville handla upp halva butiken, fanns så mycket fint som JAG kunde ha :D Trodde aldrig den dagen skulle komma, haha.. Så himla nöjd. :)

Hoppas ni haft en bra början på veckan och får en bra fortsättning med.





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback