Söndag = Bingolotto

Ja, faktiskt så börjar det bli så ;) 3 söndagen i rad nu, funderar nästan på att börja prenumerera *stava* på Bingolotto. Massa extra spel plus att man slipper tänka på att köpa varje söndag ;) Haha, närå. Det ska jag nog inte göra.. Eller....? ;)

Idag har det varit rätt lugnt. Köpte faktiskt Alla ♥ dag present till Kim förut och han fick det redan idag. Imorgon blir det så stressigt hela dagen med bebis träff(?) hos Cicki och sedan BVC kl 16. Men kanske en bio eller så imorgon kväll? Ska kolla först om det går någon och sedan höra med mamma om hon vill vara barnvakt den stunden i så fall. Han fick ett whiskey glas, Jack Daniel's, en sån där speciell vit choklad, en ros och en påse med kola i som det stod "Jag älskar dig" på :) Snäll jag! Vart dock ingen whiskey flaska som jag planerat först, systemet är stängt här i Sandviken eftersom dom bygger om.. DÅLIGT!

Sedan vart det god mat, lax och potatis med white wine and lemon sås till :) MUMS! Jag har aldrig tyckt om lax förut men denna var riktigt god! :) Lillan fick också fast kokad såklart med grönsaker och så, inge kryddor :) Bara lite färsk dill i medans det kokade. Dock så vill hon ju inte äta "vanlig" mat helst, skit svårt att få i henne. Fattar inte varför! Burkmaten med pasta, ostsås, broccoli och purjolök går i. Men INGET annat! Hon får kvälvningar och vägrar att äta, hon har inte gjort så förut. Får höra på BVC imorgon vad det kan bero på..

Nu sitter vi och väntar på Bingolotto och strax blir vi miljonärer..



Pussninuss på min lilla älskling :-*


Postat av: mikaela

systemet är inte stängt i sandviken?

jag var där i fredags?

2011-02-13 @ 19:35:46
Postat av: Jennie

Systemet är inte stängt :P Däremot har de minskat utbudet och har mindre kassor men är i högsta grad öppet

2011-02-14 @ 18:10:37
Postat av: Anonym

så söt! :)



jag är gravid med mitt första barn!

http://bbarahelena.bloggsida.se

2011-02-14 @ 19:03:36
URL: http://bbarahelena.bloggsida.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback