Slutet på denna helg

Ja, då var det söndag IGEN! Känns som det nyss var söndag. Men hur som, det blir bingolotto ikväll som vanligt ;) Innan det ska det diskas och städas upp lite här hemma. Kim är och fiskar, åkte tidigt imorse. Får se när han behagar att komma hem igen :) Novalie har precis somnat så jag tänkte ta en promenad så fort hon vaknat. Hade tänkt gått så hon fick sova i vagnen men hann inte så långt..

Igår var jag iväg på ett styrkepass också på 45 minuter. Shit, snacka om att man har noll muskler :P Bara uppvärmningen tyckte jag var små jobbig. Men fortsätter man såhär så blir det nog så bra snart :) Jag har en jäkla träningsvärk i hela kroppen idag så det känns att man jobbat bra. Vi körde ju med vikter vilket jag aldrig gjort förr men det var faktiskt roligt. Enligt Emma så är tempot hårdare på tisdagar plus att det håller på i 60 minuter så vi får väl se hur det går. Kommer väl inte kunna gå efteråt ;)

Men imorgon är det pilates i alla fall, inte lika jobbig och hård träning men däremot riktigt skönt. Den kommer jag se till att komma iväg på varje måndag för den gjorde mycket gott för min kropp sist jag hade pass kort och gick varje måndag :) Man känner sig som en ny människa när man går därifrån. Måste försöka klämma in gym någon dag i veckan också, vill inte bara gå på pass nu när jag skaffat mig ett kombi kort. Då gäller det att utnyttja det så mycket som möjligt annars var det ju bortkastade pengar :) För det var ju inte billigt...

Men den här gången SKA jag hålla i träningen, inga hoppa över eller liknande om det absolut inte är nödvändigt. Man mår ju så bra efter varje träning så varför ska man inte fortsätta? :) Det har blivit riktigt dåligt med promenader för mig på senaste tiden. Var ju ut varje dag men det har inte blivit så nu. Har varit så himla kallt och jag har varit trött och sådär. Men tänkte trotsa träningsvärken idag och komma ut en sväng i alla fall. Allt är bättre än inget, eller hur :D

Ska även försöka ta mig till Järbo så snart som möjligt med. Träffa Marina♥ och låna lite keratinremover av henne så jag får ut löshåret. Nu ska det väck! Nästa gång jag sätter i så måste jag sköta om det bättre. Det ser ut som svinto just nu och det är inte snyggt. Men jag ska försöka klippa mitt hår lite och färga det, ev rött faktiskt, innan något nytt löshår åker i. Har ju velat haft rött ett tag nu och bästa Johanni har lagt i rött i sitt hår så då kan man ju få lite tips och så av henne. Jag har varit osäker på hur jag ska göra för att få det rött eftersom jag är svarthårig nu men lösningen är väl att bleka det ca 3-4 gånger och sedan lägga i den röda färgen man nu vill ha.. Dock har jag så himla känsligt hår så vi får se hur det går :S

Jaja, det var väl allt för nu :) Hoppas ni haft en jätte bra helg och har en mysig söndag!

Postat av: Mamma

Du är så duktig somhåller i träningen :) träningsvärk ska man ha så det känns att man gjort nåt:)

Saknar er så mycket, måste komma hem snart igen så jag får gosa med lilla pluttan..puss

2011-02-20 @ 15:29:45
Postat av: Marina

Ja, ni är sä välkommna hit gumman :)

2011-02-21 @ 13:00:48

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback