Gäsp...

I natt har jag sovit 3 timmar så man känner sig rätt mör i kroppen nu vill jag säga. Men ska snart byta blöja på liten och sen sova hennes förmiddags tupplur, man kan ju bara hoppas att hon vill sova längre än 30 minuter så därför drar jag ut lite på att lägga oss ;) I går eftermiddag somnade vi runt 13 och vaknade 16! Höll på att smälla av, hon brukar aldrig sova så länge! Men det var faktiskt jätte bra för hon somnade kl 20 utan gråt. Åt vällingen och sov som en stock direkt efter! Men vaknade ju dock kl 02, skulle ge henne välling men sen var hon pigg :S Jag hade inte hunnit somna när hon skulle ha mat, det var så varmt här hemma så jag kunde inte somna. Så jag somnade inte förens 04.30 imorse! :( Helt sjukt!
Men jaja, ska lägga oss strax. Hörs sen :)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback