Dagen innan löning

Undra om jag får min FP imorgon eller på måndag? Det slog mig just så det ska jag titta upp! :)
Liten sover, jag sitter här. Funderar på att ta en dusch! Vart inget gym idag, hade nog inte vela gå ner dit i denna kyla i alla fall. Men imorgon är det ett pass bokat, styrkepass som jag ska gå med Marina :)
Längtar!! Tackar Emma som fick med mig på det passet för det är nog det bästa av allihopa! Man tränar ju varenda muskel man har i kroppen så det är så härligt..
Jag skulle vilja ner på gymmet och träna kondition så det får bli nästa vecka. Behöver det! :P

Snart är det helg igen och man undrar ju vart denna vecka tog vägen? Det har gått så fort! Men jag har ju haft fullt upp också så det kanske är därför det gått undan :) Annat om man bara sitter hemma hela dagarna.
I helgen så kanske jag följer med Kim ut på sjön en vända. Tar med Novis också såklart! :) Då kan hon få åka lite pulka samtidigt. Det skulle vara bättre väder då och varmare, har inte kollat själv men Kim sa det :) Får hoppas att det blir så. Grilla lite korv och sådär, känns ju som att det skulle vara hur mysigt som helst! Vi får se, men hoppas på finväder för då blir det nog så i alla fall :)

Nej om man ska hoppa in i duschen innan mammas lilla bebis bestämmer sig för att vakna igen :)
Ha en jätte bra helg!!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback