BVC

Igår vart det ju ett besök på BVC, det hade gått 2 månader så jag längtade mycket! Hon väger 8200g och är 72cm lång. Sist låg hon ju lite under vikt kurvan men det var förmodligen för att tänderna kom och hon åt dåligt. Men nu var allt som det skulle och hon låg 1+ på längden. Hon får alltid så mycket beröm för att hon är så näpen och duktig med allt. Så stolt över min vackra tjej! :) Finns ju inte ord som beskriver hur stolt man blir när alla tycker om henne så mycket. Men inte är det konstigt, hon är ju världens bästa ;)

Igår var det ju alla hjärtans dag med, hoppas ni hade en jätte bra dag! Kim fick ju sina presenter redan i söndags eftersom vi skulle ha en så kort dag igår. Dock var vi in till Valbo på eftermiddagen, han ville hitta en present åt mig samtidigt som mamma skulle köpa nya skor. Sedan bestämde vi oss för att åka hem och laga god mat istället för att gå ut och äta eftersom klockan sprang iväg. Vi skulle ha ca 2 timmar på oss att fixa i ordning oss och åka och äta, man vill ju inte direkt stressa så vi ska ta det en annan dag istället :)

Idag har det varit lugnt. Ingen promenad! Vi skjutsade mamma till Hofors runt 18 tiden, sedan hem och Kim är nu oss Anna & Patrik. Jag har försökt lägga liten men hon är inge sugen på att sova än. Ska strax försöka igen! Vill in i duschen men kan ju inte göra det förens Kim kommer hem om hon nu inte somnar..
Får vänta helt enkelt! :)

Hoppas ni haft en jätte bra dag..


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback