Vabbar

Hej mitt i natta!

Sitter vaken med lillan som är sjuk. Hon har varit dålig hela veckan så Kim har varit hemma med henne men nu måste han återgå till jobbet så då får vi bytas av lite. Hon har sovit bra senaste nätterna men inatt fick hon feber. Kändes jätte varm så efter lite om och men så fick jag ge henne alvedon. Har försökt natta om henne i någon timme men det är helt omöjligt. Förstår om man inte kan sova när man är kokhet :( Men nu verkar hon lite bättre i febern så ska strax försöka få henne att sova igen.. Får se hur det går, hon verkar vara pigg!  

Annars så har jag bara jobbat den här, halva, veckan. Var på mvc idag och fick lite information och så :) I Januari ska vi dit för en riktig inskrivning. Jag gick in i vecka 8 idag också. Känns som det kommer gå väldigt fort! Man har ju någonting att göra hela tiden nu :) Det enda jag hoppas på är att Novalie har börjat sovit skapligt om nätterna tills bebis kommer. Det skulle vara skönt om man slapp vara vaken med två barn varje natt ;) Men det blir säkert bra det också! :)

Får hoppas att hon blir frisk och kry snart så hon får gå på dagis igen, måste vara tråkigt att bara gå hemma och vara inomhus hela dagarna :) Eller frisk luft får hon ju när vi går med vovven men hon inte får inte vara ute och leka när hon är sjuk ju. Stackars!! Undra om hon fått varit HELT frisk sedan hon började på dagis? Tror inte det, det har nog alltid varit något. Snorig, hostig osv. Men det är ju så det är i början!

Ne nu ska jag försöka natta henne :) Hoppas ni sussar gott! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback