Sjukstugan

Här hemma har det varit sjukstuga ett tag nu. Novalie med sin ögoninflammation och Kim med sin magsjuka(?) men jag har lyckats hålla mig frisk :) Nu börjar Novalie att bli frisk också, det känns så skönt. Så tråkigt för henne att missa dagis, min lilla pluppis. Men det kanske blir så att hon får vara hemma resten av veckan för säkerhetsskull. Man vill ju inte att de andra barnen ska bli smittade heller.

Vi får se hur det blir. Just nu sitter jag och kikar på Twilight, man tröttnar ju aldrig på dessa underbara filmer! Har nyss ätit mat, vart hemmagjorda hamburgare. Gött! :) Har även köpt andra julklappen till Novalie, fick bli en docka som är liknande en babyborn docka. Inslagen och väntar på att få bli öppnad ;)

Nej men nu ska jag fortsätta kolla på filmen. Jobb imorgon igen! Snart är det jul. Helt galet vad fort det går!
Jaja, men ha en fortsatt bra kväll mina fina vänner.

Ps. Ni andra som bara är ute efter att klaga eller hitta på massa jävla dumheter att skriva; håll er borta!
Ska man behöva sätta lösenord på bloggen för att slippa er jävla idioter?

Postat av: sofie

skit vad folk skriver,vänd andra kinden till bara! Alltid finns det några som tror sig vara bättre än andra..

2011-12-13 @ 22:53:21
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/
Postat av: Maria

Förstår att det känns tråkigt när folk inte kan bete sig :/

Men dom verkar ju vara väldigt avundsjuka på dig, om dom tycker att du är sååå dålig ( eller vad dom nu än säger?) varför spenderar dom tid på att läsa vad du gör om dagarna? :P

2011-12-15 @ 06:28:22

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback