Sjukskriven

Ja, idag är jag sjukskriven. Åkte hem tidigare ifrån jobbet igår.. Känns ju sisådär att vara hemma faktiskt! Men jag känner mig lite bättre idag så förhoppningsvis känner jag mig fit for fight för jobbet imorgon! :) Lämnade liten skrutt på dagis imorse i alla fall, som hon grät efter mamma när jag skulle gå. Det är alltid lika jobbigt! Men man vet ju att det går över ganska fort.

Snart är det jul. Vi har inte handlat en enda julklapp så det måste göras dagen före julafton. Att man aldrig lär sig! Herregud. Jag lovade mig själv förra året (då det vart precis samma sak) att börja redan 2 månader innan så man slipper stressa. Det har varit fullt upp eftersom både jag och Kim jobbar hela dagarna och jag kommer inte hem förens 18 på kvällarna. På helgerna har vi varit lika slut båda två och inte orkat tagit oss ut någonstans, i stort sett. Det tar ju ett tag innan man får till rutinerna med jobb. Nu börjar det kännas lättare i alla fall :) Men vi kör julklappar och julmat den 23e från morgon till eftermiddagen om det ska vara så :) Tror att Kim stannar hemma med lillan så åker jag iväg med mamma och handlar.. Lättast och det går fortare för kan ana att det kommer vara en del folk ute då. Man får se till att man vet vad man ska köpa, i alla fall det mesta, så är det bara plocka på och gå vidare :)

Ne usch, nu fryser jag som tusan så ska nog hoppa in i duschen och sen lägga mig i soffan under täcket med min sköööna morgonrock som jag fick utav min älskling ♥ Han har även köpt ett par ulltofflor som är super sköna, ska låna dom också ;) Hoppas ni får en jätte fin torsdag! Snart är det helg och veckorna går ju jätte fort..

Puss på er ♥

Postat av: Anonym

Jag beställer de flesta julklappar på nätet, speciellt till barnen, bara ett tips.. Då slipper man ut och trängas och de blir oftast billigare..

2011-12-08 @ 13:24:57
Postat av: A

Tips på sidor? :)

2011-12-09 @ 16:47:29
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lekmer.se där finns det mesta.. Annars så är cdon.se en bra sida för de äldre, alla gillar ju musik eller film, sen så finns de mycket annat där också..

2011-12-11 @ 02:35:59

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback