Man ska aldrig säga....

Fy fan, man ska aldrig säga att man lyckats hålla sig frisk. Vad händer? Jo, det går EN dag efter att man sagt det så har jag åkt på nå skit också. Har så jäkla ont i halsen, kan ju knappt svälja, sedan har jag värk i lederna i hela jäkla kroppen. Dessutom fryser jag som att det vore minus grader inomhus :( Detta behöver jag verkligen inte just nu! Vi har så himla mycket på jobbet, det fattas redan folk och blir ännu en till sjuk så blir det inte bra. Suck och åter suck. Jaja, har jag inte feber imorgon så får jag åka in och jobba ändå. Vill inte ens ta tempen nu för jag misstänker ju att jag har åkt på feber.

Ska lägga mig tidigt ikväll. Håller tummarna att jag är feberfri åtminstone. :( Jag vill inte bli sjuk. Vi får ju även storfrämmande i helgen av Kims familj. Det suger om vi lär ställa in det också. Åhhhhh! Blir galen.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback