Åter till vardag :)

Ja, nu är man tillbaks på jobbet. Har avklarat min 2 jobbdag denna vecka :) Och snart är det nytt år! Helt galet vad tiden går fort ju. Man hinner ju inte med..

Hoppas ni alla har haft en bra jul :) Det har jag! Lillgumman fick massor av julklappar och har fortfarande fler att hämta hos sin farmor. Troligtvis tar Kim med sig henne och åker dit imorgon. Synd nog kan jag inte följa med då jag jobbar, kommer ju hem så sent på eftermiddagarna. Hinner träffa min lillälskling i 1,5 timme bara innan hon ska sussa. Men i Januari ser det lite annorlunda ut.

Då var det nämligen så att det inte fanns något mer dagtids jobb åt mig och många andra. Vi får då gå in på kvällsjobb. Det känns helt okej då jag fick bestämma mina tider själv :) Annars hade jag jobbat 13-21 och det pallar jag inte. Då kommer jag hem 22 på kvällarna.. Så jag kommer jobba 13-18 under 2 veckor och 13-17 under de andra två :) Sen blir det även varje söndag 11-18.30 men jag är ledig fredagar & lördagar. Funkar fint det ju!

Vad ska ni göra på nyår då? :) Vi har inga särskilda planer. Blir nog någon god mat & mys bara. Vi vet inte hur hunden kommer att reagera på smällarna heller så det är lika bra att ta det lugnt detta år så man vet tills nästa gång hur det kommer att bli. Förhoppningsvis går det bra & för hans skull. Jobbigt om han blir rädd :(

Ja, vad var det mer då tro.. Hade väl kanske inte så mycket mer på hjärtat just nu.
Ha en trevlig fortsättning & ett gott nytt år! Var rädda om varandra ♥






Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback