4 dagar kvar

Nu är det endast 4(!!!) dagar kvar till julafton och här ligger man sjuk fortfarande. Herregud, kommer få stressa ihjäl med allt. Man vill ju helst inte ställa sig och baka när man har ögoninflammation och allt vad det nu är. Så det får bli bak dagen innan, helt enkelt. Det positiva är ju att det blir helt nybakt till julafton :P

Jag har sovit lite idag på dagen, varit såå trött. Inte konstigt när man har en hosta from hell. Jag skulle så gärna vilja åka och jobba imorgon så vi får se hur jag gör. Har verkligen inte råd att vara sjuk nu! :( Men vi får se hur natten tar sig, har jag tur så får jag sova lite och kan orka upp imorgon bitti för att dra mig till jobbet.

Lillan har inte sovit någonting på dagen, hon vaknade ju runt 5 imorse. Slockande vid 8 och sov till 10 ungefär.. Hon brukar ju sova vid lunch så jag trodde hon skulle slockna vid 18 men än så länge verkar hon inte sådär super trött. Sitter och myser med pappan i soffan nu :) Hon älskar ju sovsäcken hon fick i julklapp av sin farfar med familj, den myser hon i just nu ♥ Vet inte om jag berättat här vad hon fick av dom i julklapp. Det var i alla fall ett litet kök, en trehjuling, en snowracer, en sovsäck, en leksakskamera, kläder och så har jag säkert glömt något. Haha! :)

Nåja, nu ska jag slappa lite i soffan. Hoppas ni har en bra vecka!
Puss ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback