Novalies höst garderob

Såhär ser min lillskruttas höst garderob ut :) Har kanske glömt något. Det som fattas är vantar & sockor. Vinteroverallen som ni ser på bilden har jag inte köpt ännu men funderar starkt på det. Såg att leveransen var i slutet av september så behöver inte beställa den än. Men jag är bra sugen för den var ju sjukt fin & jätte billig! Frågan är ju bara hur kvalitén är. Den ska ju trots allt funka på dagis..
Jag har även köpt ett par jätte fina jeans ifrån Lindex & sen så ser man inte mjukisset jag köpte ifrån H&M med både tröja och byxa. :)






Postat av: Caroline och hennes två V:n

Åå så mycket fint! Älskar leggingsarna med lappar på vaderna och den söta mössan! Jag vill också ha en liten tös att shoppa till. Men då skulle man väl bli rutinerad... Haha!

2011-08-26 @ 13:22:17
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Postat av: Z A N D R E A ´S . ♥ v ä r l d ♥ Blivande mor ♥

Fina kläder :D overallen tänkte jag köpa i blått till mitt lilla hjärta där inne. Men fick bli en annan :)

2011-08-26 @ 13:48:41
URL: http://zandrea.blogg.se/
Postat av: Emma

HM har så mycket fint. :) Fleeceset´et har Alvin, fast i grått. Randiga klänningen har Vera, fannas nämligen även för större tjejer. Samma overall fast förra årets modell hade Alvin förra året. Jag vill påpeka att den INTE är rejält förstärkt på knäna vilket kan behövas nu när de förflyttar sig själva. Det är främst där overallerna verkar slitas tycker jag. Men annars är nog kvalitén bra.

2011-08-29 @ 13:27:25
URL: http://mittunderbaravardagsliv.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback