Inatt bär det av...

Har nyss nattat Novalie, hon slocknade tvärt :) Lillpluttan, så trött. Jag har nyss tagit en dusch och ska smörja in mig snart sedan ska jag försöka sova ett par timmar. Hoppas att det går! Vill inte komma dit imorgon och vara som ett slakt. Man kan ju alltid försöka sova ett par timmar på planet med men det kommer säkert inte att gå.

Idag har jag spenderat några timmar hos mamma. Först var dom (Mamma, pappa och storebror) hit på lunch. Vart pannkaka! :) Sedan tog jag cykeln dit och där vart man bjuden på tårta och bullar. Pappa fyller år imorgon men vi är ju inte hemma då så vi tog det idag istället :)

Nä, nu ska jag gå. Vi höres om en vecka!

Postat av: Felicia

Hej!

vill du få en länkning i min blogg?

Det ända du behöver göra är att läsa inlägget,och trycka på en knapp!

Det tar max 5 sek (:

Kraam!♥

2011-08-02 @ 21:05:04
URL: http://mehpalla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback