Imorgon åker vi hem..

Hej på er! Nu är det slutet på en grymt bra vecka! Imorgon bitti åker vi hemåt. Och det med blandade känslor. Saknar min familj så oerhört mycket men det har varit så nyttigt för mig att få ladda om batterierna :-) Jag är så glad att jag kom iväg på denna resa. Vi har mest legat vid poolen och solat o badat. 2 dagar vid havet, vågorna var grymt mäktiga så det var inte så roligt. Men det här är ju högsesäong här nu o det innebär att det är ca 50 grader varmt i solen! Och typ minst 40 i skuggan. Så man hat inte orkar göra något speciellt. Vart 2 shopping turer, det var svettigt det!! Men man ska inte klaga :) Ligger nu i sängen och försöker sova, det går uppenbarligen inte så bra :P Synd att vi åker på morgonen annars hade man ju hunnit bada och sola lite mer... Det kommer garanterat bli fler resmål hit. Speciellt när vi kommer bo i stort sett gratis :) Tur man har en moster som har lägenhet här! :D Ja ja, det var väl allt för nu. Hörs imorgon igen! Eller övermorgon ;)

Postat av: Anonym

Hoppas du hade en trevlig semester!! :)

2011-08-16 @ 13:22:20

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback