Helt slut!

Idag har det varit mycket :) Först dagis som man sprungit fram och tillbaka till. Jag har stressat må ni tro! :P
Jag & Novalie har ju busat jätte mycket idag. Hon tycker det är jätte kul att ligga i sängen och så puttar man omkull henne lite försiktigt! Hihi, sötnosan min ♥ Jag & Kim tog ju även en liten skogspromenad med Egon medans Novis var ute på dagis och lekte med de andra barnen. I alla fall, efter dagis och efter allt bus så slog jag in presenter till lilla Emilia som nu fyllt STOR, vilket innebär 1 år ;) Vi missade kalaset igår då Novis var såå trött efter dagis. Så vi åker dit imorgon eftermiddag istället för nu vet jag ju att hon klarar av att sova i vagnen där. Hör och häpna! Det gick ju absolut inte första dagen då jag skulle försöka men idag, när fröknarna nattade henne, somnade hon tvärt :) Det kändes jätte skönt. Dock sov hon ju i ca 1 timme bara. Men ändå, alltid en början :)

Och när stora älsklingen kom hem ifrån jobbet så tog vi och körde iväg till Högbo. Var meningen att vi skulle ta en promenad runt sjön men vi fastnade vid djuren och så fick lillan springa omkring lite som hon ville. Allt för att hon inte skulle börja bli trött så tidigt! :) Jag fick köra hem därifrån också. In på Coop och handlade lite nödvändigheter och sedan hem. Välling till lillan och sen tvärslocknade hon när pappan la henne :) Skönt! Nu blir det bara slapp resten av denna kväll. Huvudvärken har gått över och jag är inte sådär jätte trött. :) Bara seg i kroppen med ryggvärk. Men det kan jag överleva..

Kim hade även med sig nå vita armband som man tydligen ska få bättre balans av + att man inte ska vara så trött. Jag vet inte om det funkar? Jag brukar ju vara helt död vid den här tiden men känner mig faktiskt piggare :) Så kanske.. Eller så beror det på att jag sov så länge inatt :) Vi får väl se dom närmsta dagarna..

Jaja, nu ska vi slappa och se på tv. Ha en fortsatt bra kväll!

Postat av: eva andersson

Har ni hunden kvar ??????

2011-09-01 @ 02:16:45
Postat av: A

Ja, det har vi siddu :-)

2011-09-01 @ 09:41:33
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: eva andersson

Vad bra. Han ser jättefin ut. Toppen att det går bra.

Ha en fin helg.

2011-09-02 @ 22:55:04

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback