Filmkväll

Igår hade jag & min stora älskling film/mys kväll och det vart filmen "Hur många lingon finns det i världen" och jag kan bara säga en sak; underbar! Den filmen gick rakt in i hjärtat och det vart både tårar och skratt! Det är ju helt otroligt hur mysiga och roliga dessa människor är! Ja, det var en 10 poängare det där. Jag älskade den ♥

Inatt var det en jobbig natt. Kunde inte sova! Sedan vaknade Novalie och bökade omkring hela tiden, låg inte still en sekund. Mitt tålamod tog slut så jag gick ut och la mig på soffan så fick Kim ta över. Jag var på så dåligt humör och lättretlig så det var lika bra. Men tillslut gick jag in och kröp ned bredvid henne igen och somnade. Har inte sovit många timmar men känner inte att jag vill lägga mig nu och sova med henne heller. Då kanske det blir samma sak ikväll. Bättre att man lägger sig i tid denna fredag istället :)

Ja och nu är det ju bara 4 dagar kvar innan det är dags för inskolning på dagis. Jag är nervös! Dessutom får jag väl veta nästa vecka om jag får jobb eller ej! :) Så det är mycket att vara förväntansfull åt nu. Jag hoppas innerligt att inskolningen kommer gå bra och att hon klarar sig utan mig på dag 4! Det blir ju bara en dag som hon kommer vara där själv sedan är det ju helg. Men det ska bli spännande att se hur den dagen blir :)

Jaja, det var väl det. Vad ska ni göra i helgen? Hoppas ni har det bra i alla fall.
Puss ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback