Vill promenera..

God morgon! Typ.. Eller? För mig vart det ungefär så. Vaknade 8.00 imorse och var vaken till 10.30 ungefär, somnade om med liten fram till 12.00.. Hur skönt som helst! Var pigg som en lärka fram till 04 imorse ungefär. Inte så jätte trött som jag borde ha varit imorse, faktiskt. Men desto segare vart man ju när man sov 1,5 timme till..
Nu sitter jag i soffan och är vrålhungrig. Vi tänkte påbörja spagetti och köttfärssås tills vi kom på att vi inte har någon stekpanna! Jag råkade slå på ugnen en gång, 200 grader, medans vår dyra stekpanna stod där inne :( Kaputt vart den. Så nu fick Kim åka till ÖoB och köpa en tillfällig. Haha!
Någonting mer som måste inhandlas är en sån där gjutjärn(?) gryta. Dom ska ju vara kanoners!
Senare blir det en sväng till mamma och hälsa på min brorson Neo :) Pratade med han i telefonen och han ville att vi skulle komma så självklart kan vi göra det. Han tycker mycket om Kim också, sötpluppen! :)
Nä, nu ska jag spela klart Frontierville på Facebook ;) Puss ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback