Vad är sidvisningar?

Har undrat vad sidvisningar är asa länge men nu fick man svaret på de och de stå här!!


Så här fungerar det:

När en person besöker din blogg så sparas en liten cookie på dennes dator som gör att datorn blir identifierad. Unika besökare är varje ny person (ny dator) som är inne på din blogg under en och samma dag.


Sidvisningar är hur många olika sidor som dessa personer har sett under en och samma dag. Ju fler inlägg du har desto större chans är det att dina besökare är inne på fler sidor och du får högre sidvisningar.



Jag har närmare 400 sidvisningar på min blogg och närmare 200 st unika besökare.
Nice huh :)


Postat av: Anonym

åh äntligen någon som förklarar saken! Som jag har undrat :) det är inte lätt när det är svårt.

2011-04-06 @ 00:16:43
Postat av: Atrueheart

Är det så att jag själv kan vara en del av sidvisningarna? typ när jag skälv kollar in min bloggs sida.

2013-04-04 @ 13:37:11

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback