Underbart :)

Denna dag fick jag börja med att halvt stressa ihjäl mig. Ja, jag vet inte varför men hade så himla mycket att göra och just sånna dagar behagar Novalie att sova till 9! :) Skönt var det. Jag hann med allt som jag skulle göra och fick to.m massa tid över, hehe.

Det har ju varit baby fika här hemma idag. Hur mysigt som helst! :) Stort tack till er tjejer ♥
Novalie somnade som en stock, hon sov ingenting på förmiddagen som hon brukar. Får se hur länge hon tänker sova nu då :) Själv vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ska röja undan lite här och sedan ta det lugnt bara. Vet inte riktigt vad jag ska äta heller. Men känner inget sug efter mat än så länge, hehe..

Till frukost åt jag en halv macka och drack ett glas citronvatten. Det kommer man inte långt på! :P
Men svårt att äta när man känner sig stressad också. Men det gick ju bra i alla fall :)
Dumt av mig så GLÖMDE jag att knäppa kort!! ÅH, suck. Men förhoppningsvis blir det fler gånger :D


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback