Känns som hela dagen har gått

Ännu är klockan bara 13 och det känns som den skulle kunna vara 16, minst. Jag har fått massor gjort idag, vilket såklart är grymt skönt. Inte många dagar som är som denna :) Klev upp kl 8, en timme efter att alarmet ringt! Ops.. Man är inte van att kliva upp efter någon klocka, haha. Hade tandläkartid klockan 9, lite smått panik sådär. Som tur(?) var hade inte Kim hunnit åka till jobbet än så han skjutsade mig till mamma. Lämnade Novalie där, halvsprang till tandläkaren och hämtade sedan lillsnuttan igen. Hade glömt både skötväska, gröt och hemmanycklar hemma. Så Kim fick komma med nyckel och jag kunde traska hem igen..
Väl hemma så la jag liten som var super trött. Tänkte att jag skulle få lugn och ro i minst en timme i alla fall men icke! Hon sov ca 35 minuter bara. Men jag hann äta lunch och baka lite.

Har även hängt upp och sorterat tvätt. Måste till affären om ett tag och köpa mer mjölk och kakao. Suck!
Marina kommer hit runt 15.00 tiden, tror jag..

Är även super trött idag :( Usch, inget kul alls. Har varit såhär länge nu, tycker jag. Spelar ingen roll hur mycket jag får sova så är jag lika trött ändå.. Undra vad det kan bero på då..

Men imorgon blir det storbesök här av massa bebisar, det ska bli så himla roligt :) Det kanske piggar upp en lite granna, haha :) Får se vilka det blir som dyker upp men blir några stycken i alla fall..

Jag är så shopping sugen så det är inte klokt! Nu när man bestämt sig för att sluta handla hela tiden och inte ta saker på konto (utan bara betala med kort) så hittar man ju saker hela tiden. Förut beställde man ju nästan "bara för att" liksom. Både smycken, skor och kläder har jag sett massor utav som jag vill ha. Men man får "fönstershoppa" tillsvidare, haha :) Det kommer ju alltid något nytt som faller en i smaken..




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback