Helg!

Då var det fredag och helg snart :) Idag behövs det åka och handlas hem mat och sånt, är helt tomt nästan. Sitter här och är skit hungrig, fanns ingen frukost. Haha! Tänkte gå till Coop och köpa nybakt bröd imorse tills jag såg att det vräkte ner snö.. Då vart man inte sådär jätte sugen. Så lillan fick gröt och jag satt och tittade på, typ ;)

Idag är det 1 april. Jag försökte skämta på facebook men gick inget bra, ger upp det där :P Har ni blivit lurade idag? Om inte så lär ni ju ska hinna bli i alla fall :D Vissa har ju så dåliga skämt, inte ens roliga. Sånt där som man bara inte skämtar om men alla har ju olika humor, haha!

Vad händer i helgen då, tro.. Inte mycket! Bingolotto på söndag såklart. Och BB live ;) Det får man ju inte glömma. Men det blir nog bara lugnt. Mys med familjen! Ingen bio idag, suger. Vi skulle tammetusan ha gått igår ändå.. Men vi får ta det nästa vecka istället då. Ser fram emot att få se den filmen.

Usch, vad trött jag vart. Kanske ska krypa ner bredvid lillan den lilla stunden som går.
Ha en bra dag :)


En bild från när jag hade linser i. Det ser lite knepigt ut
på bilden men var snyggare i verkligheten :)



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback