Hej på er :)

FY MIG, vad dåligt med uppdatering det har varit nu ;( Men ni vet hur det är. Sommar & sol, då sitter man inte gärna inne framför datorn längre stunder. Har ju iofs haft kvällarna på mig men ja, vet inte vad jag ska skylla på riktigt ;) Bloggsvaka! Haha..

Det har väl inte hänt så mycket. Det har varit påsk, mysigt. Första gången man bjuder på påskmat här hemma, det var jätte roligt att få göra maten och bjuda för en gångs skull :) Duktig man är! Vi vart inte bortbjuden på någon påskmat men det gör inget för mig, gillar inte varken påsk eller julmat så mycket ändå :P
Pappa kom hit och åt i lördags och senare på eftermiddagen kom mamma hit och hade Neo med sig. Som tur var hade vi ju köpt ett påskägg åt honom som legat och väntat på honom i över en vecka ;) Gladfisen!

Det var riktigt skönt att ha Kim hemma, det var en skön avlastning för mig. Längtar tills han går hem på lite semester ;) Då ska vi ha så roligt i sommar! Vi (läs: jag) planerar för fullt över vad vi ska göra. Jag hoppar över utomlandsresan i augusti och lägger dom pengarna på något hela familjen kan göra istället. Kim åker ju en vecka till Norge han, den veckan kommer bli lite halvdryg men jag får se till att göra saker på dagarna så går dom fort :) Jag har väl planerat att åka bort 2 dagar i sommar, förmodligen i Juni innan hon fyller ETT ÅR ;)
Jag & Johanna pratade om att göra något tillsammans då, det ser jag verkligen fram emot!

Annars då? :) Ja, det är väl som vanligt. Förutom att det är, som sagt, sommar nu! Detta år hoppade visst över våren lite, tror jag. Men vad gör det? Så himla skönt att slippa den enormt långa vintern som varit nu iaf.

Idag har vi varit i Gävle hela dagen. Novalie fick vara hos sin mormor under tiden :) Medans vi var där och väntade på att uträtta våra ärenden så passade vi på att springa in på Barnens hus och kikade lite vad vi ska handla till lillan på hennes födelsedag. Ja, man vill ju ha typ allt?! Men vi hittade lite som vi ska handla :)
Åh just ja! ALLA sulky vagnar är det rea på där nu. Vi hittade en GRYMT fin för bara 900 kr.. Det var to.m drickhållare på den ;) Väldigt sköna och lätta att dra och framförallt så är dom ju SÅ smidiga. En sån skulle man absolut ha när man åker bort över dagarna, lätt att bara lägga in och ta ur bilen.. Fan vad sugen jag vart på en sån! Men men, erbjudandet gäller bara till 1 maj och tyvärr kommer vi inte hinna köpa en tills dess..

Var in och kollade på cykeln som jag ska skaffa mig också, så himla fin! Längtar sååå mycket tills jag har den hemma och kan börja cykla med lillan :) Det ska bli jätte skönt att bara ta den när man vill iväg någonstans. Ja, så det ser jag verkligen fram emot nu..!

Hoppas ni allihopa har haft en riktigt bra påsk! Nu ska jag strax hoppa ner i sängen..
Godnatt!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback