Dålig uppdatering..

Usch, dom senaste 2 dagarna har det varit dålig uppdatering. Har haft sjukt mycket här hemma och inte orkat skrivit något. Men nu är det ju typ klart, lite städning imorgon och bakning så är det bra sen :)
Jo, bakning för att det är "baby fika" här hemma på fredag. Det ska bli mycket trevligt!

Imorgon klockan 9 ska jag till tandläkaren också, jippi. Rolig start på morgonen! Lite senare på dagen kommer också Marina förbi :) Novalie sover sen kl 19, idag har hon bara sovit en gång på hela dagen och det var på förmiddagen. Fattar inte hur hon orkar hålla sig vaken så länge :S Men desto skönare somnar hon på kvällen :)

Idag har jag ätit både god lunch och middag. Till lunch vart det stuvade wokgrönsaker, kycklingfilé och rödvinsås. Jag fuskade och åt lite chilibea till också ;) Men jag hoppade över stripsen, vart godare utan. Till lunch lagade Kim fläskkarré med kantarellsås, det var mums det också. Lyxig onsdag, med andra ord :P

I helgen jobbar Kim också, uff vad tråkigt. Hade gärnat vilja ha lite familjemys men icke. Han måste tydligen jobba också så ingenting han kan hoppa över :( Jag får roa mig själv, helt enkelt. :P

Och idag har det ju varit rent sommar väder! Herregud vad skönt det har varit. Har haft ytterdörren öppen och fönstrerna så man har vädrat ur lägenheten lite. Det var härligt :) Ska låna en grästrimmer(?) av mamma också och klippa gräset på den lilla plätten man har. Kim har tagit fram utemöblerna redan han, men vad gör det :)
Skönt att sitta där i solen och njuta. Längtar till sommaren nu, då ska vi skaffa en rutschkana med en liten babypool nedanför åt Novalie. Och köpa grill måste vi göra snart! Premiärgrilla, hehe...

Ne, nu börjar BB. Sov gott :)








mums :-)


älskar den nya våttapeten i badrummet :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback